Bliv medlem af Dansk Brøndejerforening

Et medlemskab koster dig kun 200 kroner årligt og giver adgang til hjælp og vejledning i forhold til din private vandboring eller brønd. Du vil to gange årligt modtage et nyhedsbrev om foreningens arbejde – videre har du adgang til den årlige generalforsamling som finder sted i marts måned.

Udfyld felter med * i formularen og tryk send.

Du får derefter en kvitteringsside med information om kontingentbetaling, som bedes betalt i forbindelse med indmeldingen. Vi sender dig også en svarmail, hvori du kan finde oplysningerne. Hvis du ikke modtager svarmail, så kig i spamfiltret. – og husk at tilføje os til din adresseliste.

• Her anføres din postadresse, så vi kan sende breve til dig. Hvis din vandforsyning befinder sig på en anden adresse, kan du skrive det under "evt. tekst" nedenfor.
  • I hvilken kommune befinder vandforsyningen sig?
  • Du skal skrive 0 hvis du ikke har mobil.
    Støttemedlemmer betaler gældende kontingent, modtager foreningens nyhedsbreve/medlemsblad og har ret til at overvære foreningens generalforsamlinger, men har ikke stemmeret og kan ikke vælges til bestyrelsen.

Databeskyttelse

Følgende medlemsoplysninger opbevares af foreningen: Navn, adresse, medlemsnummer, e-mail og telefonnummer, samt evt. yderligere oplysninger på indmeldelsesblanketten. Oplysningerne vil udelukkende blive brugt til administration af foreningen og vi passer naturligvis på jeres data, som vi plejer. Alle oplysninger bliver slettet, senest et år efter udmelding. Man kan til enhver tid meddele, at man ønsker sine data slettet. Hvis du ønsker at vide, hvilke oplysninger vi har om dig, kan du kontakte os pr. telefon eller på mail: kasserer@db-forening.dk

Andre oplysninger kan fremkomme, når vi hjælper medlemmerne i forskellige sammenhænge. Det kan fx være breve til og fra myndigheder. Her opbevarer vi dokumenter til brug for fremtidige forespørgsler til gavn for andre medlemmer. Vi videregiver ikke oplysninger om navngivne personer, uden at have fået accept fra disse.