For medlemmer: Her kan du hjælpe os med at holde dine oplysninger hos Dansk Brøndejerforening ajour:

Udfyld venligst skemaet og tryk send.

til medlemmernes indtastning af oplysninger
  • Hvis du ikke har et mobilnummer, eller ikke ønsker at opgive det, kan du taste 0
  • Hvis du ikke bruger e-mail kan du springe denne over
  • Her kan du skrive, hvis du fx har skriftet adresse.

Databeskyttelse:

Følgende medlemsoplysninger opbevares af foreningen: Navn, adresse, medlemsnummer, e-mail og telefonnummer. Oplysningerne vil udelukkende blive brugt til administration af foreningen og vi passer naturligvis på jeres data, som vi plejer. Alle oplysninger bliver slettet, senest et år efter udmelding. Man kan til enhver tid meddele, at man ønsker sine data slettet. Hvis du ønsker at vide, hvilke oplysninger vi har om dig, kan du kontakte os pr. telefon eller på mail: kasserer@db-forening.dk

Andre oplysninger kan fremkomme, når vi hjælper medlemmerne i forskellige sammenhænge. Det kan fx være breve til og fra myndigheder. Her opbevarer vi dokumenter til brug for fremtidige forespørgsler til gavn for andre medlemmer. Vi videregiver ikke oplysninger om navngivne personer, uden at have fået accept fra disse.