Eget vand, brønd eller boring?
Ved du nok om vedligehold, regler, vandprøver, analyser, vandkvalitet, lovgivning og sikkerhed?

Dansk Brøndejerforening hjælper og vejleder private vandforsyninger (brønd eller boring) og vi kan svare på de fleste spørgsmål.  Foreningen varetager danske brønd- og boringsejeres interesser i forhold til myndigheder og andre interesser.

Dansk Brøndejerforening blev etableret i 1990. Vi er en non-profit forening med mere end 1.300 medlemmer fordelt over hele Danmark. Foreningen har en ulønnet, bredt sammensat bestyrelse, med mange forskellige kompetencer.

Dansk Brøndejerforening mener at retten til at have egen vandforsyning skal bevares.

Der er mange fordele ved at have sit eget vand:

Hvad  kræver det at blive medlem?
Du kan blive medlem hvis du har egen vandforsyning (brønd eller boring). Vi har både enkeltforsyninger og mindre private vandværker blandt vore medlemmer. Hvis du blot har interesse i vore aktiviteter, men ikke har egen vandforsyning, kan du blive støttemedlem.

Som medlem modtager du vores nyhedsbrev med posten og du kan ringe til os vedrørende spørgsmål om din brønd eller boring. Vi afholder møder rundt omkring i landet, efter behov, ligesom vi har stand på dyrskuer i Jylland og på Fyn og Sjælland.

Klik her og bliv medlem af Dansk Brøndejerforening

Klik her og se foreningen vedtægter

De fleste børn vokser op, uden at vide hvor vandet kommer fra. Dansk Brøndejerforening hjælper dig med at bevare din private vandforsyning